Wednesday, July 12, 2006

Xperience Masuk Spa

Kat Melaka negeri pahlawan Hang Tuah ada sebuah spa yang mek masuk. Mek memang tak pernah masuk spa ni tapi inilah first experience mak. Mak ingat spa ni hanya tempat untuk mereka yang ingin mendapatkan perkhidmatan kecantikan khususnya bagi golongan wanita. Tak tahu pula di spa (sauna) untuk lelaki ni ada aktiviti yang menyeronokkan itiew. Mak tahu tentang sauna ni melalui artikal-artikal dalam internet khususnya website tentang gay. Antara wensite gay yang mak lawati ialah Utopia.

So masa mek pergi Melaka, mek pun visitlah this spa- Riverside Spa namanya. Memang pun terletak kat riverside. Tepi Sungai Melaka tempat Hang Tuah dan rakan-rakan nya bermain kot. Masa dulu-dulu la. Spa tu terletak di Lorong Hang Jebat. Lepas uols lintas jambatan di hadapan Stadthuys tu (Jalan nak ke Klebang) terus belok kanan (kalau ke kiri ke Klebang). A few metre selepas itu ada tempat letak kereta sebelah kanan. Mek letak kereta kat parking tu. Then walk lah ke tempat itu. Ala dekat dengan kedai yag ada sign board Orang Utan tu. Spa ni tak ada sign board. Nak kenal just ada hiasan pokok renek di hadapan pintu. Sebelah kanan lorong itu.

Sebaik mek masuk, terus ke reception. Recptionistnya lelaki la. Entrance juzz RM12.50. Kira murahla. Lepas bayar mek diberikan dua helai tuala putih dan kunci loker. Masuklah mek dan terus salin. Tanggal semua pakaian mek dan balut tubuh dengan tuala. Memang mek berdebar juga sebab tulah first time masuk tempat-tempat gitu. Sambil menyalin, mek perhati juga maca mana nak ambil tindakan seterusnya. Mek tengok ada orang mandi dulu. Mek pun ke tempat mandi. Tempat mandi juzz penghadang plastik translucent. Maknyanya org kat bilik sebelah boleh nampak samar-samar. Tak ada pintu juzz, tabir plastik untuk tutup. Syarat saja kot. Tapi best juga kalau ada jantanzz lain mengintai tubuh mak yang naked semasa mandi itiew. Memang mak suka nude-nude ni.

Mak masuk ke dalam salah satu bilik itiew dan tanggalkan tuala. Mek terus naked u. Mek shower and sabun my naked body. Mek Main-main kawasan ciknek sambil sabunkan pubic hair mak yang lebat itiew. Dah lama mak tak trim. Kat bilik sebelah pun ada jantanz juga sedang mandi. Naked macam mek juga- auuwww. Tapi tak nampak clear la. Bila dia rapat pada penghadang baru nampak sikit shape tubuhnya. Then mek sedar ada seorang Chinese guy sedang mengintai mak. Apa lagi mak pun naik stim la. Terus ciknek mak tegang. Mak sengaja main-main dan sabunkan ciknek mak dan sekali-sekala sengaja pusingkan tubuh mak nak tayang kat dia ciknek mak yang tetang itu. Bestnyer ada orang tengok tubuh mek yang naked ni. Then dia masuk dan terus pegang mek punya ciknek. Dia puji ciknek mek besar (besar ke ciknek mek ni? Ahakkkssss......).

Selesai mandi rupanya dia tunggu kat luar. Dia ajak mak naik ke tingkat satu. Oleh kerana itu pengalaman pertama mak, maka mak ikut sahaja. Tak nak tunjuk yang mak ni tak biasa. Di tingkat satu ada dua bilik untuk menonton TV. Satu di hadapan dan satu lagi di belakang. Lorong antara hujung ke hujung tu agak gelap cos tak pasang lampu (sengaja tak pasang lampu). That Chinese guy ajak mek naik ke tingkat 3. Di situ pula ada darkroom untuk duduk berehat dan chatting-chatting and raba meraba. We ols duduk and he raba-raba my ciknek lagi. Of kos lah ciknek mak naik lagi. Mak pun pegang and main juga dengan ciknek dia. Walaupun dia Chinese tapi ciknek dia dah potong (tak kan nak kata sunat pula sebab bagi dia mana ada sunat-sunat – he he heh heh). So it means ciknek dia bersihlah tak ada smegma (taik kalat. LOL). Ciknek dia pun about satu inci lebih saja masa lembik tu. Bagi mak kalau saiz macam tu, tentu mak boleh deepthroat dia.

And then dia ajak mak masuk activity room. Mak rasa ada tiga atau empat bilik macam tu dan boleh dikunci pintunya. Atas lantas tersedia tilam untuk aktiviti. Masuk dalam bilik, we ols terus buka tuala and sama-sama naked. We ols berpelukan seketika but mak tak berani nak french kiss dia, kos dia Chinese la. Kalau Malay dah tentu mek kissing-kissing dengan dia. Tapi mak hisap puting dadanya sambil tangan mak mainkan ciknek dia. Bulu dia pun lebat and hitam sekals. Mek suka main bulu yang lebat. Sebab tu mek punya bulu, mek biarkan lebat. Boleh main-main masa baring-baring- ahaksss. Bacalah cerpen mek ni……

Sambil saling main zakar satu sama lain kami terus bercerita. Dia mencadangkan kami sama-sama baring dan sekali lagi aku tidak membantah. Sambil baring tangan masih membelai zakar satu sama lain. Sememangnya pada waktu itu juga sudah bernafsu lalu aku mula menghisap puting dadanya sambil tangan mengoncang zakarnya. Apabila dia mula mengerang aku semakin bersemangat untuk melayannya. Lalu aku mula menghisap zakarnya yang semakin keras. Dalam keadaan keras itu pun zakarnya hanya sepanjang kira-kira 3 inci sahaja dan aku mampu melakukan deep throat. Aku menghisap zakarnya hingga ke pangkal dan sehingga dia terpancut. Dia memancutkan air maninya di dalam mulutku. Tidak banyak dan tidak pula begitu pekat. Tapi aku tidak telan air maninya.

Selepas itu kami duduk berehat di sebuah kaus di luar ruang menonton TV dan terus berbual.

Baru aku tahu rupanya kebanyakan spa merupakan tempat gay bertemu dan melepaskan nafsu gian masing-masing. Timbul pula dalam fikiranku kalau dapat aku pergi ke spa di mana terdapat lelaki dan perempuan pastinya lagi best.

Demikianlah kisah benar mek ni. Selepas tu mek pergi lagi beberapa kali everytime mek ke Melaka. Nanti mek ceritakan lagi.

2 comments:

Bole Bole said...

kat mne ye spa tu.. dah 2 3 kali pusing.. x jumpa2..

mat said...

asri melaka 0166459470