Thursday, May 18, 2006

Full Body Massage

Pergi untuk satu sesi urut. Dah lama teringin nak kena urut oleh tukang urut maknyah tu. Mula-mula dulu dapat fon nombor dia kat website plenty of fish. Dah beberapa kali call dia tanya price and last-last harini ada kesempatan untuk pergi rumah dia kat Seksyen 6 Wangsa Maju.

sesi bermula selepas aku menanggalkan semua pakaianku. Walaupun dia bagi sehelai tuala, tetapi aku tak guna pun kerana lebih selesa naked. Lea pun masuk dan suruh aku baring atas massage table dan dia mula masaj tubuhku sehingga selesai seluruh belakang. Selesai belakang Lea suruh aku terlentang. Tu lah masa yang aku tunggu. Lea pun mengurut pula bahagian hadapan. Sekali sekala cik nek aku tu tegang juga. Lea mengurut dari kaki ke bahu and then dia tanya sama ada aku nak release tak. Of course itulah yang aku tunggu. Bila aku kata yes, dia bagitau nak blowjob. Memang aku punya taste gitu. Aku pun kata nak blow dia punya juga dan dia bersetuju. OH, but semasa dia tanya sama ada aku nak pancut tanganku mula meraba dan memegang cik nek dia.

Lea menanggalkan pants dan topnya dan terus naked. Dia naik ke atas masaj table dan duduk dalam posisi 69 menyerahkan cik nek dia kepadaku dan dia pula mula menghisap cik nek aku. Sedapnya. Aku dapat bertahan juga selama lebih 20 minit. Biasanya kalau aku kena blow tak sampai 5 minit dah criittttttt.......

No comments: