Saturday, June 24, 2006

Guy4men


Lebih kurang dua bulan lalu aku terjumpa satu website untuk PLU secara tak sengaja. Site ni untuk lelaki yg nak cari lelaki. Ah, biasala gays. Ramai juga ahli dari Malaysia. Aku pun join juga. Ello, I am not gay but I am bisexual . Jantan pun boleyy and fomfuam pun lagi lah boleyy. Memang dapat banyak message dari jantanz-jantanz yang nak jantanz. Mungkin depa tengok pic aku pakai panties dan nampak samar-samar ciknek buatkan depa teringin nak berkenalan dan beejay kotz.

Aku pun ada juga add jantanz-jantanz yang nampak jambu (my taste la) untuk berkenalan. Setakat ini baru jumpa sowang saja jantanz melalui site ni semasa ke Sibu. Dia aerobic instructor and badanz dia mmg firmla. Aku jemputs dia ke bilik hotel. Then we sembang-sembang. Lepaz sembang-sembang buka-buka pakaian and bermulalah adegan. Aku kagum dengan dia punya ciknek. Masa kerazzz tu terpacak 80 darjah. Bengkok ke ataz. Malu aku kerana aku punya tak sehebat dia. Dia ajak aku proses kilang kunyit tetapi aku tolak. Memang aku tidak main kilang kunyit. So dia juszzz tongue my puting and mu ciknek. But last sekali dia just bagi handjob saja.

1 comment:

Eyd0tSLimD0tD0t said...

dude..
cmner jer nk in..
web dier pe ek??