Friday, June 30, 2006

Kepada Dia Yang Berkenaan

Memang berdebar dan serba salah juga perasaanku untuk berjumpa dia buat kali pertama. Dalam kepalaku bermain segala keraguan. Apakah dia akan menerimaku seadanya. Maklum saja usia antara kami jauh berbeza. Aku pula bukanlah kategori lelaki pilihan. Tidak macho. Tidak handsome. Tidak berada. Tidak segala-galanya. Aku menanti malam dengan penuh debar. Janji untuk jumpa dia selepas jam 8.00 malam sebab dia ada kelas yoga sebelum itu. Tak kisahlah. Janji dapat jumpa.

Hubungan bermula apabila aku menghantar message kepadanya melalui myspace. Aku tidak menyangka dia akan membalas dan bermula dari situ aku berpeluang chat dengannya menggunakan Yahoo Messenger. Setiap hari kami chat.

Apabila aku ada urusan di Perlis, aku mengambil kesempatan untuk berjumpa dengannya. Semasa membuat booking di Putra Palace, aku diberitahu yang aku terpaksa kelar pada 28hb. sebab pada tarikh itu bilik fully booked. Lalu aku membuat temujanji untuk pergi di rumahnya dan dia bersetuju untuk memberikan aku menginap di rumahnya. Walaupun jauh dari Kangar, tetapi aku tak kisah. Aku boleh memandu ke rumahnya yang terletak 95 kilometer dari Putra Palace.

Semasa berada di Alor Setar untuk surf internet dan upload blog baru, aku menerima mesej darinya meminta confirmation sama ada aku jadi ke rumahnya. Katanya dia akan ke Sg. Petani untuk membeli tiket kerana hendak bali KL. Alamak, aku datang hari tu bersama anak aku. Kalau aku seorang pasti aku akan ajak dia balik bersamaku. Sekurangnya ada teman untuk berbual dalam perjalanan.

Aku memberitahu yang aku akan ke rumahnya. Dia pula memberitahu yang dia mungkin lewat kerana selepas membeli tiket hendak hantar dulu members dia ke hostel. Walaupun lewat, aku tidak kisah. Keinginan untuk berjumpa dengannya begitu tinggi sekali.

Aku memandu perlahan-lahan dan dalam perjalanan singgah makan malam di restoran Hj. Ramli nasi kandar di Simpang Empat Kangkong. Memang setiap kali balik Alor Setar aku pasti singgah makan nasi di situ. Sampai Gurun jam 10.00 dan berhenti rehat di Shell Padang Lembu. Aku menghantar mesej padanya dan dia memberitahu yang dia dalam perjalanan pulang dan mungkin sampai jam 11.00 malam. Aku menunggu dengan sabar.

Akhirnya aku mendapat mesej darinya yang memberitahu dia sudah sampai ke rumah. Aku pun terus memandu masuk ke taman perumahan tempat dia tinggal. Di Taman perumahan itu aku terpaksa bertanya seorang lelaki di mana rumah dia. Lelaki itu menunjukkan rumah dia yang terletak sebaris dengan rumahnya juga.

Sememangnya tubuh dia lebih kecil berbanding dengan gambar dalam myspace. Munkin dress yang dipakainya menampakkan dia tinggi lampai. Aku disambut dan terus masuk ke dalam biliknya. Dia bertanya sama ada aku ingin mandi dan sememangnya itulah yang aku inginkan kerana perjalanan sejak tengahari tadi membuatkan badanku rasa kurang selesa. Dia menghulurkan tuala dan aku menanggalkan pakaianku lalu membalutkan tubuhku dengan tuala.

Selesai mandi aku dapati dia sudah menghampar ToTo di atas lantai sebagai tempat untuk aku tidur bersamanya. Ini kerana bilik itu ada sebuah katil bujag dan sudah tentu tidak muat untuk tidur berdua.

Dia menunjukkan album gambar semasa dia mengambil bahagian dalam pertandingan ratu cantik. Memang dia begitu cantik sekali. Apa lagi mekap yang dipakainya memang taste aku. Aku memelek satu demi satu gambar-gambar itu. Selesai membelek gambar kami baring-baring dan berbual.

Kemudian kami mula hendak tidur dan dia matikan lampu. Semasa baring itu aku memeluknya dari belakang dan tanganku terus meraba kawasan kemaluannya. Aku rasa kagum dengan saiz barangnya itu. Terasa pula malu aku kerana aku punya tidak sepanjang dan sebesar dia punya. Tiba-tiba dia memusingkan badan dan mula mencium bibirku. Aku tidak menyangka dia akan melakukannya walaupun itulah yang aku harapkan. Kami berkucup dengan penuh nafsu. Lidah saling hulur menghulur. Sudah lama aku tidak kissing macam tu. Dan aku rasakan aku sudah mendapat seorang pasangan yang memenuhi citarasaku. Aku suka pasangan yang agresif begitu.

Tidak lama selepas itu dia menanggalkan pakaiannya dan aku juga menanggalkan tuala yang membalut tubuhku dan diikuti dengan seluar dalam seksi yang sengaja aku pakai untuk ke rumahnya itu. Kami sama-sama bogel dan terus berkucup. Dari kucup mengucup itu aku kami tukar ke dalam posisi 69. Aku mula menjilat seluruh kawasan kemaluannya dan dia juga melakukan yang sama terhadap kemaluanku. Kemudian dia memusingkan badan nya dan menghulurkan lubang analnya untuk aku jilat. Sememangnya aku jarang melakukannya kecuali aku pasti pasangan ku itu sukup bersih.

Kami terus mengharung gelora nafsu dan akhirnya aku tidak dapat bertahan lagi lalu terpancut. Aku rasa sebahagian airku terpancut dalam mulutnya. Aku pula rasa keinginan untuk menerima facial atau setidak-tidaknya memberikannya oral sehingga terpancut ke dalam mulutku. Dah lama juga aku tidak merasakan begitu.

Mungkin kali pertama, kami masih segan-segan untuk mendedahkan hati nurani masing-masing. Mungkin kali kedua adan seterusnya masing-masing akan rasa lebih selesa dan dapat menikmati seks yang lebih menarik. Selepas aku sudah inzal, aku pula masturbate dia hingga inzal juga sebelum tidur dalam keadaan bogel.

Banguna pagi, dia melayan aku lagi. Kami 69 lagi tetapi aku kesal. Kesal kerana aku punya tidak mahu bangun. Mungkin kesan dari pancutan semalam masih membuatkan aku punya tidak begitu bersedia untuk tegang semula. Maklumlah sudah berusia. (he he he he he)

No comments: