Wednesday, June 28, 2006

Jun di Kangar Pt. II












Buat kali pertama dalam hidup mek, tidur pakai pakaian pompuan sepanjang malam. Rasa macam ligerie juga walapun dress itu untuk dipakai ke luar. Selalunya bolah mek pakai lingerie tidak lekat sampai ke pagi sebab biasanay mek akan rasa amat teransang dan terus saja handjob ciknek mek. Tapi kali ini mek tak belasah ciknek mek sampai termuntah. Walaupun main tetapi dapat kontrol.

Banguna pagi terus snappy-snappy sambil pakai baju itieww. Posing sakan mek sorang-sorang. Kalah model top-top gitu. Sebelah malam mek dress lagi dan macam biasa snappy-snappy gitu. Banyak pos-pos sexy mek rakam. Kali ini mek tak dapat tahan. Apa lagi teringatkan ciknyah kat stesen Petronas terus meransang mek untuk tidak stop-stop lagi. Tangan mek sibul sampai tak tahu nak berhenti. Ermmmmm, apa lagi terpancutlah mek punya air tu.

Tak puas-puas mek dressing dan snappy-snappy. Masa-masa beginilah mek berpeluang untuk drag dan pose dan snappy-snappy. Sehingga blog ni mek tulis sebanyak 154 keping posing mek dah snap. Nasib baiklah pakai kamera digital, tak payah gi hantar kedai dan yang bestnyer snapy-snappy lah sebanyak mana yang mek suka. Tak elok just delete saja. Kad pada kamera mek 512 mb, so boleh snap sampai lebih 900 keping gambar saiz 1Mb. Sebab tulah mek posing sakan.

Pagi 27 Jun mek gi sekejap untuk menjalankan tugas resmi mek and then balik bilik terus naked gitu. Masa berhadapan dengan laptop mek, dan tengok gambar-gambar kawan mek mas mesra, terasa nak call dia. Dah banyak hari tak dengar suara dia. Maklumlah phone dia rosak. So mek call tempat kerja dia. Terlepas juga rasa rindu mek pada suara mas. Sambil sembang-sembang dengan dia, mek pun macam biasalah. Main ciknek mek yang sudah posisi macam KL Tower gitu. Tak sangka phone sex pula dgn mas. Apa lagi dia juga tengah horny gitu. Fonsex punye fonsek, mek dah tak tahan lalu terpancut lagi. Hmmm, dah dua kali dalam tempoh 24 jam. Eeeeeee… kuatnya mek ni.Hehehehehe.

No comments: